Volná místa Benešov zdravotnictví, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
- příprava projektů před zahájením - možná spolupráci i s realizačním týmem v průběhu zakázky - spolupráce s obchodním týmem - samostatná tvorba cenových nabídek
Co Vás čeká? - Samostatné řízení svěřené stavby v souladu se smluvními, technickými a legislativními požadavky. - Spolupráce s vedením, investory, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. - Vytváření harmonogramu stavby a odpovědnost za jeho ...
• Řídit stavební činnosti na přidělené části projektu. • Koordinovat a kontrolovat práci subdodavatelů. • Zajišťovat a spravovat dodávky stavebních materiálů. • Dbát na dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů. • Vést stavební ...
- Provádění preventivních kontrol BOZP a PO a zavádění nápravných opatření. - Sledování a implementace legislativních požadavků a změn. - Školení osob v oblasti BOZP a PO. - Vytváření bezpečného a bez úrazového prostředí. - Odpovědnost za ...
You will focus on implementation of a new platform into teams workflows, i.e.: • Design microservices for data access, pricing, and analytics. • Design user interfaces (UIs) and microservices for those UIs. • Develop reusable components and ...
- zajištění plynulého chodu kanceláře (včetně objednávek kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli kanceláře) - zodpovědnost za onboarding nových zaměstnanců, včetně přípravy pracovních smluv a dalších dokumentů, jejich integraci do systému a ...
Jako obchodní zástupce budete mít za úkol: - Obsluhu stávajících zákazníků. - Akvizici nových zákazníků. - Udržování vztahů s dodavateli. - Poskytování poradenství klientům o možnostech produktů.
• Koordinace a řízení všech fyzických aktiv instituce. • Zajišťování efektivního využití aktiv a jejich údržby. • Plánování a provádění pravidelné inventarizace aktiv. • Příprava a podávání zpráv o stavu a využití majetku instituce. • Sledování a ...
• Komplexní správa a optimalizace mzdové agendy. • Pečlivá analýza a správa personálních dokumentů. • Podílení se na důkladných kontrolách a měsíčních uzávěrkách mzdových výstupů. • Zpracování ročních zúčtování daní pro zaměstnance. • Aktivní ...