Volná místa Nymburk zdravotnictví, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
- Spolupráce při výběru projektů na základě analýzy rizik, přípravě nabídek a výběru subdodavatelů - Spolupráce na technickém a organizačním řešení stavby a její kalkulaci - Řízení stavebních prací podle projektu a smlouvy s ohledem na čas a ...
- Mistrovská práce se SAPem: Implementace, konfigurace, správa – prostě všechno, co zajistí, že systém běží jako hodinky - Podpora uživatelů: Staneš se IT superhrdinou, který řeší problémy rychleji než blesk (nebo uvaření kávy)☕ - Technická ...
- Set your own priorities to deliver high-quality, high-performance solutions for our customers. - Drive continuous improvement in our services and practices. - Implement and manage backup infrastructures for optimal performance and reliability. - ...
Hledáme zkušeného analytika, který se stane součástí stabilního týmu a pomůže s vývojem komplexních softwarových řešení pro významného klienta v oblasti pojišťovnictví, bankovnictví a telekomunikací. Očekáváme, že budete mít silné analytické ...
- komplexní zpracování kalkulací rozpočtových položek pro stavební práce, služby a výrobky do cenové nabídky - kontrola rozpočtů a cenových nabídek - příprava podkladů na tvorbu harmonogramů postupu prací - vedení evidence cenových kalkulací - ...
Co bude Vaší náplní práce? - Řízení a zodpovědnost za projekty – od plánování až po předání zakázky. - Kontrola kvality a efektivity prováděných prací. - Poptávání, porovnávání a jednání se subdodavateli. - Komunikace s investory, vedením ...
- příprava projektů před zahájením - možná spolupráci i s realizačním týmem v průběhu zakázky - spolupráce s obchodním týmem - samostatná tvorba cenových nabídek
- zajištění plynulého chodu kanceláře (včetně objednávek kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli kanceláře) - zodpovědnost za onboarding nových zaměstnanců, včetně přípravy pracovních smluv a dalších dokumentů, jejich integraci do systému a ...
• Koordinace a řízení všech fyzických aktiv instituce. • Zajišťování efektivního využití aktiv a jejich údržby. • Plánování a provádění pravidelné inventarizace aktiv. • Příprava a podávání zpráv o stavu a využití majetku instituce. • Sledování a ...
Co Vás čeká? - Samostatné řízení svěřené stavby v souladu se smluvními, technickými a legislativními požadavky. - Spolupráce s vedením, investory, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. - Vytváření harmonogramu stavby a odpovědnost za jeho ...